What Does برنامه غذایی رژیم کتوژنیک سالم برای مبتدیان Mean?

Wiki Article

رژیم‌های کم کربوهیدرات در کاهش این چربی مضر شکمی بسیار موثر هستند.

دو نوع سوخت دارد: کربوهیدرات و چربی. حالا وقتی کربوهیدراتش تمام شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی به‌معنای گلوکز کمتر برای سوزاندن در بدن است. جایگزینی کربوهیدرات‌ها با چربی‌ها باعث می‌شود اسیدهایی به نام کتون در بدن شما تجمع پیدا کنند.

مصرف سبزیجات و میوه‌های بیشتر می‌تواند نشانگرهای التهابی را در بدن کاهش دهد و کاهش التهاب، کلیدی برای کاهش خطر بیماری است.

چاشنی‌ها و سس‌ها: این غذاها دارای شکر و چربی‌های ناسالم‌اند

در هنگام خروج از کتو باید به میزان مصرف کربوهیدارت خود توجه کنید. میزان کربوهیدرات‌ توصیه شده برای افراد، بسته به اهداف و سطح فعالیت آن‌ها متفاوت است.

 به طور کلی توصیه می‌شود برای گرفتن چنین رژیم‌هایی باید با پزشک مشورت کرد.

در مقابل، رژیم‌هایی مثل رژیم لیمومی هیچگونه محدودیتی از نظر مواد غذایی مصرفی ندارند. با رژیم‌های لیمومی مجبور نیستید دسته‌بندی‌های اصلی مواد غذایی مثلا میوه‌ها را حذف کنید و هم‌زمان با خوردن لذیذترین خوراکی‌ها می‌توانید کاهش وزن را تجربه کنید.

با این تفاسیر برای بعد از رژیم کتو باید زیر نظر مشاور یا متخصص تغذیه از یک برنامه غذایی جدید پیروی کنید که به آرامی غذای شما را به حالت رژیم غذایی متعادل برساند.

اما چربی های اشباع شده مثل روغن ها (پالم، نارگیل) و انواع کره به مقدار زیاد توصیه می شوند.

برای خروج از کتو، با کربوهیدرات‌های فرآوری نشده شروع کنید.

پروتئین‌های بدون چربی از مواد غذایی توصیه شده برای خروج از رژیم کتوژنیک به شکل اصولی است.

مهم‌ترین مسأله برای ترک رژیم کتوژنیک، تثبیت وزن است! رژیم کتو، یک رژیم غذایی کم کالری است که گاهی اوقات در مدت زمان کوتاه، منجر به کاهش وزن می‌شود.

خروج از کتو چگونه است؟ افرادی که رژیم رژیم کتوژنیک ماچا رایگان کتو داشته‌اند، به خوبی می‌دانند خروج از رژیم کتوژنیک مانند هر رژیم دیگری اگر به صورت اصولی انجام نشود، وزن کم شده را برمی‌گرداند.

Report this wiki page